خردمندان

لَقَدْ کَانَ فِی قَصَصِهِمْ عِبْرَةٌ لِّأُولِی الْأَلْبَابِ

خردمندان

لَقَدْ کَانَ فِی قَصَصِهِمْ عِبْرَةٌ لِّأُولِی الْأَلْبَابِ

خردمندان

با افزایش کاربران شبکه های اجتماعی و کم توحهی به وبلاگ ها بنده نیز در شبکه اجتماعی instagram با یوزر"aliasgharrezae" فعالیت دارم و کمتر در وبلاگ شخصی مطلبی نشر خواهم داد
یا علی

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

فناوری دیجیتال

سه شنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۸۹، ۱۰:۵۷ ب.ظ

فناوری دیجیتال

 

لامپ گربه‌ترسان

از در خانه بیرون آمده‌اید و تاریکی کوچه شما را می‌ترساند؟ حرکت جنبنده‌ای را احساس می‌کنید ولی آن‌را نمی‌بینید؟ حالا دیگر با تهیه لامپ LED بی‌سیم که با یک باتری می‌تواند تا 150برابر لامپ‌های معمولی روشن باشد، می‌توانید تمام حرکات را حس کنید و جلوی خانه‌تان را ببینید!

فناوری دیجیتال

دوربین مگس وزن

دوربین اتم از کمپانی MUVI یکی از کوچکترین دوربین‌های دنیا است که با حافظه داخلی 2گیگابایتی و یک باتری معمولی می‌توانید تا 1ساعت ضبط ویدئو با رزولوشن 640 در 480پیکسل داشته باشید و تمام این ویژگی‌ها را با 122دلار به‌دست بیاورید. این دوربین تنها 5سانتی‌متر ارتفاع دارد.

فناوری دیجیتال

تله‌پاتی عملی می‌شود؟

کنار کامپیوتر نشسته‌اید و دست به‌سینه می‌اندیشید: «پاوند واحد پول چه کشوری بود؟» و همان‌طور که این سوال در ذهنتان می‌چرخد و هنوز دستتان به کیبورد نرفته، کامپیوتر برایتان می‌نویسد:‌ «انگلیس!» هنوز چنین چیزی به‌طور کامل پیاده نشده اما اینتل با همکاری دانشگاه پیتسبورگ در حال تحقیقات روی ارتباط ذهنی میان انسان‌ها و ماشین هستند. خلق فناوری تشخیص سیگنال‌های الکتریکی مغز می‌تواند بزرگترین فناوری تاریخ بشر باشد.

فناوری دیجیتال

رادیو وای‌فای قدرتمند

این رادیو وای‌فای تمام کارهای لازم را برای دریافت و پخش رادیوهای اینترنتی انجام می‌دهد. قابلیت حمل، قابلیت کار با 6باتری قلمی یا باتری شارژی و همچنین 16وات قدرت بلندگوهای این غول کوچک است. قیمت این دستگاه 170دلار اعلام شده است.

فناوری دیجیتال

قفل USB

در این محصول خبری از تکنولوژی بالا یا رمزگذاری پیچیده نیست. یک رمز چهار رقمی به سبک و سیاق کیف‌های قدیم که به‌جز شما کسی نمی‌تواند آن را باز کند. البته شاید دوستان شما نتوانند از این فلش‌دیسک استفاده کنند ولی قطعا یک مامور حرفه‌ای می‌تواند به داده‌های شما دسترسی پیدا کند.

فناوری دیجیتال

 

کتابخوان کوبو، ارزان و مطمئن!

با 149دلار مطمئن باشید هیچ کتابخوان الکترونیکی نمی‌توانید پیدا کنید. درست است که قابلیت کتاب گویا، وای‌فای و صفحه رنگی را ندارد اما می‌توانید با این قیمت یک کوبو بخرید و به لذت همیشگی خواندن کتاب دست پیدا کنید.

فناوری دیجیتال

 

 

قاب آیپد؟

برخی معتقدند محصولات اپل در نهایت سادگی و زیبایی قرار دارند و برخی دیگر، آنقدر مواظب وسایل الکترونیکی خود هستند که دور هر چیزی یک قاب می‌اندازند. خب این قاب چوبی بعد از یک هفته از تولید اپل، می‌تواند هم زیبایی و سادگی آیپد را حفظ کند و هم کاربرد استند را داشته باشد. این قاب با مبلغ 80دلار در وب‌سایت این شرکت به فروش می‌رسد.

فناوری دیجیتال

 

پرواز بی درد و ‌زحمت

هواپیمایی با 200پا عرض بال در اولین پرواز آزمایشی خود موفق شد بدون استفاده از انرژی سوختی و تنها با کمک نور خورشید، تا ارتفاع 5500 پایی حرکت کرده و به سرعت 44مایل بر ساعت برسد. این هواپیما که عرض بال‌هایش با بوینگ 747 برابری می‌کند، به‌جز اندازه بالهایش، بقیه انتظارات تیم تحقیقاتی را برآورده کرد. همچنین برای پرواز در طول شب، می‌تواند از باتری‌های تعبیه شده استفاده کند تا صبح خورشید دوباره این هواپیما را شارژ کند.

فناوری دیجیتال
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۲/۰۷
دیگه مهم نیس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">