خردمندان

لَقَدْ کَانَ فِی قَصَصِهِمْ عِبْرَةٌ لِّأُولِی الْأَلْبَابِ

خردمندان

لَقَدْ کَانَ فِی قَصَصِهِمْ عِبْرَةٌ لِّأُولِی الْأَلْبَابِ

خردمندان

با افزایش کاربران شبکه های اجتماعی و کم توحهی به وبلاگ ها بنده نیز در شبکه اجتماعی instagram با یوزر"aliasgharrezae" فعالیت دارم و کمتر در وبلاگ شخصی مطلبی نشر خواهم داد
یا علی

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

شهید حمید رضا مذهبی

جمعه, ۲۶ آذر ۱۳۸۹، ۱۱:۲۰ ب.ظ

کدشناسایى  :1692039

کدبایگانى  :6222974

نام  :حمیدرضا

نام خانوادگى  :مذهبى

نام پدر :جواد

تاریخ‌تولد  :30/06/1346

ش.ش   :420

محل‌صدورشناسنامه   :قم

 تاریخ شهادت  :13/01/62

نوع حادثه  :حوادث‌مربوطبه‌جنگ‌تحمیلى

شرح حادثه  :حوادث ناشى ازدرگیرى مستقیم بادشمن-توسطدشمن‌درجبهه

استان  :بنیادشهیداستان‌مرکزى

شهر :اداره‌بنیادشهیدمحلات

وصیت‌نامه   :

بسم الله الرحمن الرحیم

به نام خداوند بخشنده مهربان         تاریخ     13/11/61

با درود به رهبر کبیر انقلاب اسلامى امام خمینى و با سلام به رزمندگان حق علیه باطل و با درود به شهیدان انقلاب اسلامى ایران وصیتنامه خویش را آغاز میکنم

در اول سخنى  با پدر و مادر مهربانم با درود به همچنین پدر و مادرهایى که فرزندان خویش را به جبهه ها  مى فرستند تا علیه صدام و ابرقدرتهاى جهان بجنگند و به آنها بفهمانند که اسلام چه هست  و اسلام را در سراسر جهان برقرار کنند پدر و مادر عزیزم من به همچون مادر پدرى مثل شما افتخار میکنم پدر عزیزم یک نکته از شما مى خواهم که برادرانم را به درس خواندن تشویق کنید و به آنها بگویید  در نماز جماعت شرکت کنند همچنین در دعاها شرکت کنندو مسجدها را پر کنید که مسجدها سنگر اسلام است.پدر و مادر عزیزم همیشه به یاد خدا باشید و از خداوند متعال براى امام خمینى طول عمر درخواست کنید  و دعا براى امام را فراموش نکنید و ضمنا اگر من شهید شدم  هر جا که خودتان میخواهید خاکم کنید چون براى من فرقى ندارد و روز شهادت من را مثل روز دامادیم جشن بگیرید. و ضمنا  براى من گریه نکنید چون پسرتان را در راه خدا داده اید و شهید هیچوقت نمى‌میرد بلکه درآن دنیا زنده میشود و به زندگى خویش ادامه مى‌دهد.پدر و مادر عزیزم ناراحت من نباشید خدانگهدار.

چند کلمه با برادرانم

برادرانم در درجه اول درس خویش را ادامه دهید که در این دنیا هیچ چیز بهتر از درس خواندن و در آخر جهاد کردن در راه خدا نیست درس بخوانید تا در آینده براى خود کسى شوید و بارى از روى دوش مملکت ایران بردارید نه بارى اضافه کنید. برادرانم قدر این پدر و مادر را بدانید  و از شما میخواهم که کم سر و صدا کنید و مادرم را اذیت نکنید و احترام پدر و مادر را بگیرید که احترام پدر و مادر واجب است. و همیشه در نماز جماعت مدرسه یا مسجد خویش شرکت کنید و با شرکت کردن خود در این کارها گره اى از انقلاب باز کنید برادرانم در نماز جمعه ها تا مى توانید شرکت کنید و رفقاى خود را هم در این کار تشویق کنید و مرا هم حلال کنید اگر ناراحتى از من دیده اید انشاءالله مرا  ببخشید و راه من و شهیدان را ادامه دهید.

خود را رها کرده و راهی جبهه جنگ شد شهید مذهبی در چندین عملیات شرکت جست تا اینکه بالاخره در منطقه عملیاتی جنوب شربت شهادت شهید حمید رضا مذهبی در سال 1346در شهر خون و قیام قم دیده به جهان گشود با شروع جنگ عراق علیه ایران تحصیلات را نوشید پیکر پاک شهید پس از بازگشت تشییع و در گلزار شهدای محلات به خاک سپرده شد .

پیام من با خواهرانم اى خواهران گرامى و بزرگواربم از شما میخواهم که شما همچون برادران‌در نماز جماعت و نماز جمعه و دعاها شرکت کنید. خواهران بزرگم از شما میخواهم که در کمک کردن به خواهران کوچکترم بپردازید  و آنها را در خواندن و نوشتن و آدابهاى  اسلامى راهنمایى کنید از شما میخواهم اگر از پدر و مادرم دور هستید اما بهشان  سر بزنید حال اگر محمد قلى بیات به خانه ما  دور است شما که نزدیک هستید. خواهرانم وقتى من شهید شدم راه مرا ادامه دهید و در هر کجا که هستید خدا را فراموش نکنید ما در حال حاضر در زیر سایه خدا و با فرماندهى  امام زمان در همین چند روز آینده به دشمن میتازیم و دشمن را  از این آب و خاک بیرون مى کنیم  خلاصه از  خواهرم میخواهم که از جاى من رضا و مهدى و محسن را ببوسید و از آنها از طرف من حلال خواهى کنید.هر چند من آنها را اذیت میکردم و یا مى‌زدم اما باید حلال کنید هر چند کوچک هستند اما من را از یاد نمى برند و از محمد قلى بیات میخواهم که مرا حلال کندو اگر روزى اشتباهى از من دیده مرا به بزرگى جمال برادرى خودش ببخشد و من به چنین دامادى حزب الله و واقعا  اسلامى ؟؟؟ افتخار میکنم امیدوارم مراببخشى‌مرا حلال کن پیام به خواهرم دوست دارم که مرا ببخشى و حلالم کنى و براى من آرزوى مغفرت کنى و همچنین محمد قربانى ؟؟ ؟ شما هم امیدوارم مراببخشى اگر ناراحتى یا اگر  روزى از دست من دلگیر شده اى مرا ببخش و مرضى خوشگله را از طرف من ببوس و در ضمن در هر کارى یاد خدا باشید  . دیگر سرتان را درد نمى آورم فقط خواهش  مواظب خواهرانم باشد و به مادر و پدرم سر بزند و به برادرانم بگوید مادرم را اذیت نکنید من همچون مادرى در دنیا ندیده ام سنگین و با ایمان هیچ وقت آزارش به یک مورچه نرسید من واقعا  افتخار میکنم به چنین پدر و مادرى پاک و باایمان خدانگهدار دیگر عرضى ندارم به امید دیدار . سلام مرا به قوم و خویشان و رفقا برسانید و از طرف من از همه آنها حلال خواهى کنید و پیام من به مردم این است که مردم هرچه بیشتر میتوانند در احکام دینى همدیگر را یارى کنند و مسجدها را پر کنند و نماز جماعت هم بخوانند که نماز جماعت بسیار ثواب دارد در نماز جمعه ها هم در دعاها شرکت کنند.        والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته         13/11/61

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۹/۲۶
دیگه مهم نیس

نظرات  (۲)

سلام چرا عکسشو برداشتی
عکسش هنوز هست برداشته نشده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">