خردمندان

لَقَدْ کَانَ فِی قَصَصِهِمْ عِبْرَةٌ لِّأُولِی الْأَلْبَابِ

خردمندان

لَقَدْ کَانَ فِی قَصَصِهِمْ عِبْرَةٌ لِّأُولِی الْأَلْبَابِ

خردمندان

با افزایش کاربران شبکه های اجتماعی و کم توحهی به وبلاگ ها بنده نیز در شبکه اجتماعی instagram با یوزر"aliasgharrezae" فعالیت دارم و کمتر در وبلاگ شخصی مطلبی نشر خواهم داد
یا علی

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

من ...تو .... او ....

چهارشنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۸۹، ۰۳:۲۵ ق.ظ

-او ژ3 به دست گرفت .. من با تنفگ شاچمه ای پسر خاله ام رو نشانه گرفتم..و تو با تفنگ شکاری ات به شکار بلدرچین رفتی

-او مین گوجه ای خنثی کرد ..من با گوجه سبز پینگ پنگ بازی کردم..و تو بازی گلف را بردی

-او با صدای آهنگران بزرگ شد ..من در حمام صدای خودم را زمزمه کردم ..و تو جدید ترین RAP ها را زمزمه کردی

-او عکس چمران رو قاب گرفت ..من عکس گربه های ملوس رو از حاشیه ناصر خسرو خریدم.. و تو PlayBoy  خود را ورق زدی

-او در فکه تشنگی کشید... من نی رو تو شکم ساندیس فرو کردم .. و تو لیمو ترش را در ماءالشعیر فشار دادی

-او زخمی شد ..من نزدیک بود دلم بسوزد.. و تو جای نیش پشه را خاراندی

-او شیمیای شد .. من سرما خوردم .. و تو گلویت را صاف کردی

-او لباس بیمارستان پوشید .. من جلو آیینه پیراهن تازه ام را نگاه کردم .. و تو به دنبال مایو آمریکایی میدان محسنی را زیر پا گذاشتی

-او به اتاق عمل رفت.. من به اتاق پذیرایی رفتم .. تو به اتاق بازرگانی رفتی که شیر خشک وارد کنی

-او شهید شد.. من خواب ظهرم رو از دست دادم.. و تو دمر روی تخت آروغ زدی

-او به اقیانوسی از نور افتاد ..من زیر چراغ مدادی به تماشای ویترین ایستادم ..و تو مه شکن رو در تونل کندوان روشن کردی

-او هنوز یک آرزوی بزرگ است ..من ..و تو ..؟

من و تو چه هستیم ؟ اصلا آیا هستیم ؟   نمی دانم ........            

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۱۲/۱۱
دیگه مهم نیس

نظرات  (۶)

وبتون خیلی پر محتواست!
به کلبه من هم سری بزنید!
من شما را لینک کردم !
اگه دوست داشتید و منو لینک کردید بر من پیکی بفرستید!
سلام.
نیویورک تایمز: مشکل زنان امریکایی این است که فقط مرد نیستند.
اخبار بروز رسانه های خارجی و سی ان ان.
مریم منتظر نظراتونه.
۲۰ اسفند ۸۹ ، ۲۰:۵۶ غروب سرخ آفتاب پاییز
همیشه دور بودن به معنای فراموشی نیست گاهی فرصتی است برای دلتنگ شدن

آپم
این متن و یه ناشناس برام فرستاده: به امام زمان دختری هستم از خوزستان که پزشکان از معالجه ام ناامید شدند شب در خواب حضرت زینب(س) را دیدم در گلویم آب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به 20 نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اعتقاد نداشت کارشو از دست داد، مرد دیگری اعتقاد پیدا کرد 20 میلیون بدست آورد، به دست کسه دیگری رسید عمل نکرد پسرشو از دست داد اگر به بی بی زینب اعتقاد داری این پیامو برای 20 نفر بفرست 20 روز دیگه منتظر معجزه اش باش
۲۵ اسفند ۸۹ ، ۲۳:۰۵ غروب سرخ افتاب پاییز
گاه یک لبخند انقدر عمیق میشود که گریه می کنیم
گاه یک نغمه انقدر دست نیافتنی میشود که با ان زندگی می کنیم
گاه یک نگاه انچنان سنگین میشود چشمانمان رهایش نمی کند
گاه یک عشق انقدر ماندگار می شود که فراموشش نمی کنیم
۲۹ اسفند ۸۹ ، ۰۴:۰۲ غروب سرخ افتاب پاییز
بی نظیرید سال نو مبارک بهاری باشید

آپم$$$
__$$$$__________________$
__$$$$$________________ $$
__$$$$$$$______________ $$$
__$$((▂))$$$____________$$$$
__$$$$$$$$$$_________$$((▂))$
__$$$'¤'¤'$$$$$______$$$$$$$$$
__$$$آپــــــــم$$$$___$$$$'آپــــــم$$$
__$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$__$$$¤'¤'¤'¤$$$
__$$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$ $$$'¤'¤'¤'¤'$$
___$$$$'آپــــــــم'¤$$$ $$'آپــــم'$$$
_____$$$$'¤'¤'¤'¤$$$ $$'¤'¤'$$$
__$$$$$_$$$'¤'¤'¤'¤$ $$'¤'¤$$
_$$((▂))$$$$$_$$$$$$$$$$$_O_O
$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$_ _ $ $
$$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤$$$$_$$___$ $
$$$'آپـــــــــــــــــــــــــم'$$$$__$$$
$$$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤$$$$_$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$
__$$$((▂))$$$$$_$$$$$
____$$$$$$$_$$$$$
_________$$$$$