خردمندان

لَقَدْ کَانَ فِی قَصَصِهِمْ عِبْرَةٌ لِّأُولِی الْأَلْبَابِ

خردمندان

لَقَدْ کَانَ فِی قَصَصِهِمْ عِبْرَةٌ لِّأُولِی الْأَلْبَابِ

خردمندان

با افزایش کاربران شبکه های اجتماعی و کم توحهی به وبلاگ ها بنده نیز در شبکه اجتماعی instagram با یوزر"aliasgharrezae" فعالیت دارم و کمتر در وبلاگ شخصی مطلبی نشر خواهم داد
یا علی

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

شنیدن کی بود مانند دیدن؟!!!

يكشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۲، ۱۰:۳۸ ق.ظ
صبح روزی که جوابهای کنکور اومد خیلی استرس داشتم وسط ماه رمضون بود منم مثل همیشه دیر از خواب پاشدم که یکی از بچه ها بهم خبر داد 4200 نه خیلی بد نه خیلی خوب ولی توقع من خیلی بهتر از اینا بود اما سعی کردم خودمو عادی نشون بدم اشکال نداره و خدا رو شکر و از اینجور حرفا ولی ته دلم یه چیز دیگه می گذشت اما هر چی بود باهاش کنار اومدم نمی دونستم همه چیز این دنیا حساب داره و شاید در آینده بگم خدا رو شکر که رتبم بهتر از این نشد 
گذشت و گذشت و توی انتخاب رشته دانشگاه قم رشته مهندسی عمران قبول شدم که مادرم بهم گفت دوست داشتم قم قبول بشی که تازه فهمیده بودم این داستان از کجا آب می خوره. توی کلاسمون حتی رتبه 1600 منطقه دو هم داریم که همین خودش باعث می شد بگم بابا پس جای خوبی قبول شدم 
اما حالا بعد 1 سال درس خوندن تو قم تازه فهمیدم ارزش دانشگاه ها فقط به رتبه علمی اونا نیس به توفیقاتی هست که آدم توش کسب می کنه اصلا حاضر نیستم دانشگاه خوب تهران قبول می شدم ولی خدای نکرده راهمو کج می رفتم 
همه اینا تو دلم زمانی می گذشت که دیشب جاتون خالی تو  حرم حضرت معصومه آقای میرباقری سخنرانی می کرد و بعدشم سید مهدی میرداماد مداحی کرد نمی دونید کنار حرم عمه امام جواد چه صفایی داشت؟
آدم خوبه بعضی اوقات  یکم صبر کنه ببین خدا براش چی مقدر کرده هر چی اون بخواد همون بهتره ولی همیشه ازش بخواهید مارو دچار امتحان های سخت نکنه
یا علی...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۱۴
دیگه مهم نیس

نظرات  (۲)

۱۴ مهر ۹۲ ، ۱۵:۳۵ مهدی قاسمی
واقعا خوشا به سعادتت
کنار بی بی معصومه برای ما هم دعا کن

پاسخ:
دعا گوی شما هستم

به به ....
زدی وسط خال
خیلی خوش به حالته ....
برام دعا کن داداش .
میدونی که . سال سختیه .
دعا کن یه جایی قبول شم که وقتی برمیگردم نخوام خجالت بکشم از شهدا
دعا کن یه جایی قبول شم که رنگم عوض نشه
دعا کن .....
پاسخ:
ان شاء الله یه جای خوب قبول بشی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">