خردمندان

لَقَدْ کَانَ فِی قَصَصِهِمْ عِبْرَةٌ لِّأُولِی الْأَلْبَابِ

خردمندان

لَقَدْ کَانَ فِی قَصَصِهِمْ عِبْرَةٌ لِّأُولِی الْأَلْبَابِ

خردمندان

با افزایش کاربران شبکه های اجتماعی و کم توحهی به وبلاگ ها بنده نیز در شبکه اجتماعی instagram با یوزر"aliasgharrezae" فعالیت دارم و کمتر در وبلاگ شخصی مطلبی نشر خواهم داد
یا علی

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

خدا 10 برابر پاداش میدهد

پنجشنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۲، ۱۱:۵۵ ب.ظ

امشب آیه 160 سوره انعام رو خوندم

مَن جَاءَ بِالْحَسَنَةِ فَلَهُ عَشْرُ أَمْثَالِهَا ۖ وَمَن جَاءَ بِالسَّیِّئَةِ فَلَا یُجْزَىٰ إِلَّا مِثْلَهَا وَهُمْ لَا یُظْلَمُونَ

که هرکس عملی نیکی انجام بده 10 برابر پاداش میگیره قبلا هم یه مطلب از استاد کدکنی و اون داستان زیباش گذاشته بودم اما امشب اتفاق جالب برام افتاد

امشب خواستم یه دعوت نامه برای دوستم از بیان بفرستم راستش یه کم خسیسیم اومد (چون هر عضوی یه تعداد مشخص دعوتنامه می تونه بفرسته و تعدادشم مشخصه) و یه مقدار پشیمون شدم اما به خودم گفتم این وبلاگ که می خواد رفیقم بزنه مذهبی و برا امام حسینه بزن بالاخره که باید دعوتنامه هات رو خرج کنی که جاله وقتی اینکار رو کردم و وبلاگ رو هم براش درست کردم وقتی اومدم دوباره چک کردم دیدم بیان به حساب کاربراش 10 تا دقیقا 10 تا دعوتنامه جدید ریخته یعنی 1 دعوتنامه برا دوستم فرستادم  اما خدا 10 تا دعوتنامه ریخت که بگه تو نیکی می کن و در دجله انداز...

خلاصه خسیس نباشید به خدا اعتماد داشته باشید و مطمئن باشید که خودش جبران میکنه نه اندازه اون خرج کردید بلکه ده برابر

البته این رو هم بگم که بیان بر مبنای تعداد دعوتنامه ارسالی تعداد دعوتنامه های طرف رو زیاد میکنه ولی اینبار برای خودم و تلاقی این مبحث با خوندن آیه 160 انعام جالب بود

یا علی ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۱۷
دیگه مهم نیس

نظرات  (۳)

۱۸ بهمن ۹۲ ، ۱۱:۵۰ پلاک شکسته

سلام یه روزیم تشریف بیارید

موفق باشید

حسنت ...

چه قشنگ بود ...

لابد کلی هم کیف کردی ...

خوش به حال

نشون میده خالص بوده تو دعوتنامه دادن

پاسخ:
متوجه نمیشم داری مسخره می کنی یا جدی میگی
۲۳ بهمن ۹۲ ، ۰۹:۲۹ حسینیه شهدا
من شما را لینک کردم لطفا شما هم من را لینک کنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">