خردمندان

لَقَدْ کَانَ فِی قَصَصِهِمْ عِبْرَةٌ لِّأُولِی الْأَلْبَابِ

خردمندان

لَقَدْ کَانَ فِی قَصَصِهِمْ عِبْرَةٌ لِّأُولِی الْأَلْبَابِ

خردمندان

با افزایش کاربران شبکه های اجتماعی و کم توحهی به وبلاگ ها بنده نیز در شبکه اجتماعی instagram با یوزر"aliasgharrezae" فعالیت دارم و کمتر در وبلاگ شخصی مطلبی نشر خواهم داد
یا علی

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

یادش به خیر وقتی بچه بودم

چهارشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۲، ۰۳:۲۰ ب.ظ

یادش به خیر وقتی بچه بودم دوست داشتم کاش یه حیون بودم مثلا مثل پرنده ها پرواز میکردم یا مثل حیوون های درنده نیرومندبودم وقتی بزرگ شدم فهمیدم انسان اشرف مخلوقاته و خدا رو شکر کردم که انسانم...

همینطور وقتی بچه بودم دوست داشتم حزئی ازطبیعت باشم مثل خورشید یا باد یا ابر یا آب یا .... اما وقتی بزرگ شدم فهمیدم ابر و باد ومه وخورشید وفلک در کارند تا تو نانی به کف آری و به غفلت نخوری  پس خدا رو شکر کردم.......

همینطور دوست داشتم مثل بعضی ها باشم مثل بعضی از رفیقام یا فوتبالیست ها یا.... اما وقتی بزرگ شدم دیدم که اون ها هم خیلی چیز ها ندارند که من دارم و خدا رو شکر کردم .....

بعضی وقت ها هم میگم کاش من یه آدم تو اروپا بودم اونم تازه با یه بابای پولدار  اما بعد خدا رو شکر کردم که توی کشوری به دنیا اومدم که همه مسلمون و شیعه هستند  اونا باید حسرت حال ما رو بخورند....

پس به داشته هات افتخار کن و هر دم خدات رو شکر کن 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۳۰
دیگه مهم نیس

نظرات  (۵)

۰۲ اسفند ۹۲ ، ۱۳:۲۳ وحید محمدی

آخریشه دیگه ...

پاسخ:
انشاءالله
۰۲ اسفند ۹۲ ، ۱۷:۴۷ معبر سایبری یار سیصد و سیزدهم
الهم اجعل عواقب امورنا خیراً و عجل الولیک الفرج
معبر سایبری یار سیصد و سیزدهم نویسنده ی افتخاری می پذیرد.
در صورت تمایل برای شرکت آدرس ایمیل،نام و نام خانوادگی و همچنین سنگری که تمایل دارید در آن فعالیت کنید را درقسمت نظرات یکی از پست ها(ترجیهاً مربوط به سنگر اطلاع رسانی)
قرار دهید.                                        یاعلی
                             سنگر اطلاع رسانی یار سیصد و سیزدهم
با حسین را صدا بزن
اپم
۰۳ اسفند ۹۲ ، ۱۳:۴۱ مرید الحسین

با سلام  ما لینکتون کردیم...................

لطفا ما رو هم با اسم حسینیه لینک کنید

آدرس جدیدمون: http://hoseinie-yaran.blogfa.com/

با 2 مطلب جدید به روزیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">