خردمندان

لَقَدْ کَانَ فِی قَصَصِهِمْ عِبْرَةٌ لِّأُولِی الْأَلْبَابِ

خردمندان

لَقَدْ کَانَ فِی قَصَصِهِمْ عِبْرَةٌ لِّأُولِی الْأَلْبَابِ

خردمندان

با افزایش کاربران شبکه های اجتماعی و کم توحهی به وبلاگ ها بنده نیز در شبکه اجتماعی instagram با یوزر"aliasgharrezae" فعالیت دارم و کمتر در وبلاگ شخصی مطلبی نشر خواهم داد
یا علی

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

فرمانده قلبها

پنجشنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۲، ۱۰:۰۶ ب.ظ

یادمه وقتی بچه بودم وقتی عکسشو میدیدم میگفتم اینکیه که تو همه عکس هاش داره می  خنده 

برام جالب تر شد وقتی فهمیدم تو جنگ یه دستش رو از دست داده ...

اما امروز وقتی چند تا داستان ازش خوندم بیش ازقبل عاشقش شدم ...

بعدشم چند تا کلیپ شما هم دعوت می کنم ببینید

 داستان ها از رجا 

کلیپ ها از تبیان

پی نوشت : کسی که تو این عکس هست همونه که تو کلیپ  داره ازش مصاحبه تهیه می کنه مثل اینکه خنده شدیدش تو این عکس به خاطر  اینه که کلا با این رفیقش این شوخی رو داشته که همش با هاش مصاحبه می کرده

نظرات  (۴)

سلام بر شهید همیشه خندان...
۰۹ اسفند ۹۲ ، ۱۱:۲۵ فانوس جزیره ...
اللهم عجل لولیک الفرج ..

سلام علیکم
دعوتید به وبلاگ فانوس جزیره ..
عاقبتتون بخیر
۱۳ اسفند ۹۲ ، ۱۲:۴۲ ایلیا خوئی
سلام
آقا میتونم این پُست تون رو تو وبم با یا بی ذکر منبع درج کنم؟
پاسخ:
من خودم هم از رجا و تبیان درج کردم 
اختیار دارید اجازه ما هم دست شماس
۱۶ اسفند ۹۲ ، ۲۰:۱۸ امیرعباس فرهادی
طرفداری چشم و گوش بسته در سیاست گمراه کنندس آره وقتی تزلزل کسی رو ببینی باید بدون تعصب خاصی کنار بکشی و دنبال حق بگردی. این مطلب هم بحثی بود بین من و جناب آقای حامد محمدی و یک بنده خدای دیگه که از بن و ریشه با ایشون مشکل داشتن نگفتم طرفدار چشم و گوش بسته ی ایشونم ولی چیزی که بهش افتخار می کنم اینه که تعصب خاصی به هیچ جناحی ندارم و زمانی که حق با هر جناح و یا گروهی باشه من هم با اون هام چون طرفدار حقم.آره!
پاسخ:
این بحث خیلی دقیق تر از این  هاست  ولی اینکه در یک انتخابات طرفداری از کسی کنی دلیل بر طرفداری ابدی اون نمیشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">