خردمندان

لَقَدْ کَانَ فِی قَصَصِهِمْ عِبْرَةٌ لِّأُولِی الْأَلْبَابِ

خردمندان

لَقَدْ کَانَ فِی قَصَصِهِمْ عِبْرَةٌ لِّأُولِی الْأَلْبَابِ

خردمندان

با افزایش کاربران شبکه های اجتماعی و کم توحهی به وبلاگ ها بنده نیز در شبکه اجتماعی instagram با یوزر"aliasgharrezae" فعالیت دارم و کمتر در وبلاگ شخصی مطلبی نشر خواهم داد
یا علی

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

شبیه تو

چهارشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۲، ۰۳:۳۱ ب.ظ

وقتی ایام فاطمیه میرسه و نزدیک شهادت حضرت میشه همه دلها مخصوصا بچه هیئتی ها حال و هواش عوض میشه حال و هوایی عجیب سراغ آدم میاد یاد سختیهایی که خاندان رسول خدا بعد از رحلت ایشون کشیدند اما این وسط بعضیها حال آدم رو یه طور دیگه عوض میکنند مثل این آهنگ حامد زمانی کسی که این روز ها طلایه دار آهنگ های مذهبی و  سیاسی کشوره و از صداش به نحو احسن استفاده میکنه 

این آهنگ جدیدش در مورد مادر سادات  دانلود وپخش فایل  (مشکلی در بارگذاری خادم الشهدا پیش اومده بود که مجبور شدم خودم تو بیان آپلود کنم)

با تشکر  از سایت خادم الشهدا برای آپلود فایل و عکس زیبای این آهنگ

نظرات  (۴)

سلام

با طرح زیبایی درباره حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها بروزم. تشریف بیارید.
یا علی

۲۲ اسفند ۹۲ ، ۱۰:۱۱ امیرعباس فرهادی
سلام با چند مطلب تازه در خادم المهدی و یار سیصد و سیزدهم یه روزیم.
یاعلی
سلام
ممنون از حضورتان. من با افتخار شما را لینک کردم. پست زیبایی بود. ایام سوگواری حضرت زهرا (س) را خدمت شما تسلیت عرض می کنم.
پاسخ:
ممنون از سری که به ما زدی شما هم لینک شدید
۲۶ اسفند ۹۲ ، ۰۰:۲۶ علیرضا علاقه مندان
سلام
ممنون از اینکه به کلبه من سرزدین
وبلاگ شما هم به دل میشینه
موفق و موید باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">